بمون برام بهترینم

بمون برام بهترینم
دیدگاه ها (۱)

سلامتی روزی که...بچه دهنمونو سرویس کنه بعد من با اشک ی نیگا ...

فدای سرت نباشه غمتنری و یادت رفته باشه تنتنشینه خاکستر کنار ...

نچ نچ :-\

وایییی خداااا مردمه از خنده O:-)

ولی تو بمون برام AYNAZ🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط