هه...اگه فکر میکنی خیلی بالایی قربون دستت بگو دستمال بدم
هه...اگه فکر میکنی خیلی بالایی قربون دستت بگو دستمال بدم پرچم مارو هم پاک کنی......هــــہ
- ۴.۵k
- ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط