خب اول ازهمه بزار باهات آشنا بشم بعد تصمیم میگیریم.

خب اول ازهمه بزار باهات آشنا بشم بعد تصمیم میگیریم.
الان که نمیشناسمت خودت رو معرفی کن تا بیشتر با هم اشنا بشیم.
دیدگاه ها (۵)

جواب اولی اینکه خیلی بیشعوری جواب دومی هم خیلی ممنون

جواب اولی اینکه واقعا بی ادب و بیشعوری و اینکه ادم به بیشعو...

💔💔💔💔💔

سلام خیلی ممنون اول از همه شایان همچین ادمی نیست شایان پسری ...

یکی تو ناشناس نوشته من همیشه پشتت بودم و هستم

Jujutsu Kaisen

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط