خشم و هیاهو🎬

خشم و هیاهو🎬
دیدگاه ها (۱)

پاشا: بهـ چی فکر میکُنی؟باران: طُپاشا: باران ،منو ببخشوَلی م...

یکیم نداریم موقع عصبانیتمون بریم سرش داد بکشیم و خودمونو خال...

توعهـ مریضو منهـ روانی ،‎کنار هم انگار دنیارو داریم👫

فک کنم بهشت یهـ همچین جایی باید باشهـ 😍 😍 💙

دور از هیاهو!

#ایران #هیاهو #هیچ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط