تو باشے...

تو باشے...
من....
قدم بہ قدم فدایت مے شوم...
تو باشے...
از لحظہ هاے دلتنگے جلو مے زنم...
بہ تمام درهاے بستہ دهن ڪجے مے ڪنم...
دوست دارم تو باشے و من...❤️
نشانے ها را گم ڪنم...
راہ خانہ را هم ندانم...
تا همہ بفهمند
براے من ڪم حواس...
خانہ آن جاست ڪہ تو باشے و من...
قدم بہ قدم فدایت شوم ...❤️


❤️❤️:❤️❤️
دیدگاه ها (۱)

,مستعمره ی #تو می شوم.‌‌؛آن گاه که میانِ بازوانِ قدرتمندت مر...

#عشق #عکس_نوشته

" گاهی " قصه هااز آخر زیباترند ...وقتی که" ع " ش " ق "تکمیل ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط