رفتم کتابخونه میگم
رفتم کتابخونه میگم
ببخشید چیزی از سعدی دارید؟!
خانمه گفت کتابشو میخوایید؟!!!
گفتم نه.. اگه شرتی... زیرپوشی... انگشتری چیزی ازش مونده میخوام
ببخشید چیزی از سعدی دارید؟!
خانمه گفت کتابشو میخوایید؟!!!
گفتم نه.. اگه شرتی... زیرپوشی... انگشتری چیزی ازش مونده میخوام
- ۶۰۸
- ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط