لــــر همیشه مایه سربلندیمه.

لــــر همیشه مایه سربلندیمه.
همیشه،همه جا،...فقط،بروبچ لر
دیدگاه ها (۱۰)

خیلی سخته عاشق یکی باشه ولی خودش ندونه.هـــی یواشکی نگاش کنی...

خستم از زندگی ....

هـــــــــہ....

من یک دختر آروم مظلوم هستم.چون اردیبهشتیم.اخه اردیبهشتیا همه...

بروبچ شوما بگید 😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط