در سال 1961 فیدل کاسترو مدارس کوبا را برای یک سال تعطیل
در سال 1961 فیدل کاسترو مدارس کوبا را برای یک سال تعطیل کرد تا دانش آموزان بتوانند به بقیه مردم که سواد نداشتند،خواندن و نوشتن بیاموزند. در طول 8 ماه بیسوادی از 40% به 3% کاهش یافت!
https://www.bazarazerbaijaan.com/
https://www.bazarazerbaijaan.com/
- ۷۸۵
- ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط