زیر لب فرشچیان چشم «تــو» را دید و سرود...♥️
زیر لب فرشچیان چشم «تــو» را دید و سرود...♥️
کاش من خالق این صحنه ی زیبا بودم👌🏼👌🏼👌🏼🌟
کاش من خالق این صحنه ی زیبا بودم👌🏼👌🏼👌🏼🌟
- ۷۷۶
- ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط