:(....

از آینده ناامیدم...😔
از گذشته پشیمون...💔
دیدگاه ها (۵)

.بکس.

۱۳۰۰.!ژاپن...(:

:(....

۱۳۰۰,ژاپن

گذشته گذشته مراقب باش اینده رو بهتر بسازی

خبری از اینده نیست...#ایران #آینده #گذشته #لایک_فالو_کامنت_ی...

یه روزی با کسی روبرو میشوید که به گذشته شما اهمیت نمیده،چون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط