به بعضیـــــــــــاباید گفت : بهت گفتن آدم !!!

به بعضیـــــــــــاباید گفت : بهت گفتن آدم !!!
اوووووه… بیخـــــــــــیال بابا!! بهت تهمـــــــــــت زدن ….
دیدگاه ها (۴)

شاید اگر انسانیت هم مارک دار بود خیلی از آدم ها آن را به تن ...

حدس بزنید چشمای کیه ؟:D هر کس درست بگه همه عکساشو لایک میکنم

بهت گفتن آدم؟ نه بابا، بهت تهمت زدن!🎀🚬

وضعیت اکسپلور polybuzz بنده فقط اخری…بخدا من رو مگومی کراش ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط