خداوندا دوستی دارم آئینه تمام نمای عشق رسمش معرفت،کردارش

خداوندا دوستی دارم آئینه تمام نمای عشق رسمش معرفت،کردارش جلای روح ویادش صفاو دلارای من است؛ پس آنگاه که دست نیاز سوی توآورد،پرکن ازآنچه که درمرام خدایی توست.
دیدگاه ها (۱)

آنقدر مرا از رفتنت نترسان …. قرار نیست همیشه بمانیم !روزی هم...

به خیال کدامین آرزو ، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی ...

به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن !

واقعا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط