شادی را ” تقسیم” خوبی را “تفهیم” و عشق را “تقدیم” کن . .
شادی را ” تقسیم” خوبی را “تفهیم” و عشق را “تقدیم” کن . .
- ۱.۰k
- ۱۶ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط