یه عده هم بودن میخواستن با برد دربی به حسرت سه سالشون برا
یه عده هم بودن میخواستن با برد دربی به حسرت سه سالشون برای رسیدن به صدر پایان بدن ولی قبل از سوت بازی اینجوری جایگاهشون خالی شد😂 😂
🔴 @Perspolis
🔴 @Perspolis
- ۲۹۸
- ۱۱ فروردین ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط