:)

:)
دیدگاه ها (۳)

عاشقہ یہ پسَره [خوبِ بد] شــدم:(

بلَد نیسـَـم :|

kheili sakhte:(

هیچوقٺ اوڹ روزو یادم نمیره ... ناظم گفٺ الینا آدم نمیشہ :)

بک

like?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط