من خوشگلم؟ جون من بگو؟ مرگ من بگو؟ کخخخخ

من خوشگلم؟ جون من بگو؟ مرگ من بگو؟ کخخخخ
دیدگاه ها (۱۱)

ﺍﻫﺎﻯ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﻮﺍﺍﺍﺍﺹ ﺑﺎﺗﻮﺍﻡ ﻣﻐﺮﻭﺭﻡ؟؟ !! ﻋﺸﻘﻢ ﻣﻴﻜﺸﻪﺗﻨﻬﺎﻡ؟؟؟ ﺑﻪ ...

نوشهرساعت حدود 5/5 تنها

آقا خول بازی دیگه خخخخخخ بزن لایکو خودشو کشت با این کفشش دوس...

مهمون من ما زدیم خیلییییی با حال بود جاتون خالی

میدونم زشتم ولی تو نظرتو بگو خوشگلم یا زشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط