:

:
تو چشمای منی ...️
دیدگاه ها (۵)

وی دعوااا هیچ کس حق نداره جاشو عوض کنه ... میفهمی؟

تـــــ ـ ـ ـوضامـــــن لبخنـــــد مـــــن نیستی...امــــــــ...

بهت مریضم میفهمی؟ ❤

:لمس نفس هایت ضربان قلبــم رابه‌ شماره مےاندازدتو آرام آرام ...

نصف.قلبم برای.ط نصف.دیگش فدای.ط....

تو عروسک منی مسکن منی تو تو تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط