◥†خَسـتَمــ† فِـکر کَردَمـ

◥†خَسـتَمــ† فِـکر کَردَمـ
بـا یِـهـ شَـب خـوابیـدَنـــ
حَــلـــ مــــیْـــشِـهــــ
وَلی بیشْتَر اَز این حَرفاسـ
دیدگاه ها (۲)

اره بخدا

|•| گـ ـوشمـ ـ |•| بـ ـآ صدآے بلـ ـندھ موزیڪ |•| دآغـ ـون شھ...

صورتیه مال منه چطوره بنظرتون؟

حالمـ بدهولے میگمـ خووبہمیدونے کہ حوصلہ توضیح ندارمـ:'(

ولی این دختر با این که مو نداره ولی از هر دختری قشنگ تره

ولی این شاهکار از جیهوپ..

میترسم از این چالش ولی خب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط