زنده باد غازیچه هیتلر عاریایی😡

زنده باد غازیچه هیتلر عاریایی😡
دیدگاه ها (۱)

منطق

۳

روحت شاد استالین🤝🥀

لینین

📷همینا نبودن میگفتن ما عاریایی هستیم عرب نمیپرستیم؟

⭕️ همینا نبودن میگفتن ما عاریایی هستیم عرب نمیپرستیم؟

🍒🌱زنده باد بال خداکه فرو می‌افتد و درست روی شانۀ من می‌نشیند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط