ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
خب خب بیاید درمورد ایده ام صحبت کنم
دوبلوری؟ خیلی حرفه خفنیه میدونم.
دوبلور و گویندگی جزوه حرفه های خیلی باحالن و من همیشه بهم میگفتن صدام برای گویندگی خوبه
پس میخوام براتون رمانی که دارم مینویسم رو گویندگی کنم یا بهمون صورت پادکست پست کنم:)
دیدگاه ها (۵)

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":@star.companyباح باح کمپانی جدید که ادیشن دادم و ...

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":خب شبتون بخیرررر پاشید برید بازی رو نگاه کنید😃😔

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":خب فعالیت برای امروز بسه برم بمیرم

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":بچها بنظرتون من ویژوال گروه باشم؟😃😔

امیلي‌‌كꨲؤꨭچ𖫱ꨲ܏ولꨲꨭؤ‌ ميگوید ꨵᩛ🍥𖫱ֵ𐇽࣪ ̣ 𝂅:سلام قشنگام حالت...

Yuna and school number 7 ( part ⁶ ) ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط