𝑩𝒆 𝑻𝒉𝒂𝒕 𝑷𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝑾𝒉𝒐 𝑫𝒐𝒔𝒆𝒏’𝒕 𝑵𝒆𝒆𝒅 𝑨𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆🙂🥂

𝑩𝒆 𝑻𝒉𝒂𝒕 𝑷𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝑾𝒉𝒐 𝑫𝒐𝒔𝒆𝒏’𝒕 𝑵𝒆𝒆𝒅 𝑨𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆🙂🥂
اون‌ آدمی‌ باش‌ که‌ به‌ هیچکسی‌ احتیاج‌ نداره🙂🥂
دیدگاه ها (۲۰)

خیلی خوبه آدم از این رفیقا داشته باشه🙂

حیح 🙃🖤🥂

ما واســه خوب بودَن زیادی بَدیم😂🖐🏻

اولویت که چه عرض کنم ما گزینه آخر کسی هم نبودیم😂👌🏻

خااااااعک بر سر براندازان پشکل مغز اون بی وطن های پفیوز که ی...

شاهزاده شیطانی من

وقتی خواب بد دیدی و یهو پامیشی جیغ میزنینامجون:اروم باش ا.ت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط