بچه ویس مشکلی پیدا کرده.؟یا با من لج داره.به زور برنامه و

بچه ویس مشکلی پیدا کرده.؟یا با من لج داره.به زور برنامه ویسم بالا میاد.....ای خدااااااااا
دیدگاه ها (۳)

لو لو خوشگل من....

کیوهیون.سوپرجونیور...بوسسسسس

والا...

اونهیوک ودونگهه.......

بچهها ها کمکک

بچه هاااا فهمیدم دیشب دوباره زدنننننن ای خدااااااااا این چه ...

برنامه کلا با عقاید چان مشکل داره 🙄، بچه هنوز ازدواج نکرده ۷...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط