#انرژی_مثبت

دیدگاه ها (۱)

این روزها خوب بودن یک اشتباهه و من هروز این اشتباه رو تکرار ...

#انرژی_مثبت

آبادتر از آن بودکه یادِ منِ ویرانه بیوفتد...     💞 ❄

صبح بخیر✋

روزگار استاد جبران کردن است ...

خدایا...🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط