سلاامم 🤏🏻💌

سلاامم 🤏🏻💌
حالتون چطوره دورتون گردمم ؟
امیدوارم که همتون سالم باشین 💞
خب من بعد از تقریبا 7 هفته پست گذاشتم👌🏻😔
میدونم الان از دستم ناراحتین ولیخبب قول میدم تابستون کلیی فعالیت میکنم ( اگه زنده موندمم)
الانم دو دلم که برگردم یا نه
چرا دو دلم؟ خب واسه اینکه مطمئنم حمایت نمیشم..
اگه برگردم حمایتم میکنین ؟
یا کلا برنگردم ؟
دیدگاه ها (۴۰)

جوری که ایشوونن بی نقصه💘🛐

خلمسلاتدنذب😭💞ִֶָ ּ ֗حمآیت و فآلو ؟ ممنون میشم فدآتشم 💞‌.  ...

مهم'هآی نینیآم🤏🏻🎀حآلتون خوبهٔ؟ خوآستم بهتون بگم که من یه چند...

پس زندگی میکنممم😃👌🏻

بابایی من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط