چه خوب است مادر صدا می کنیم اش

چه خوب است مادر صدا می کنیم اش
“نخوردیم جز آب و جز نان زهرا”

#محمدجواد_پرچمی


عیدتون مبارررررک


#مادر
دیدگاه ها (۲)

استاد رحیم پور ازغدی: تف به روزگاری که بزنند رهبرو شهید کنند...

📚 مصرف کفاره💠 سؤال: مبلغی کفاره به مرکز نیکوکاری داده شده: ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط