من همان تنهای سرگردانی هستم که دیوانه وار پای عشق نداشته

من همان تنهای سرگردانی هستم که دیوانه وار پای عشق نداشته ات مانده ام .
دیدگاه ها (۲)

از بس نیامدیبغضهایمرادود کردم....آلودگی هواگریبانِ تهران راگ...

من زنده ام و دوستت دارم این خودش خیلی چیزهاست ..

جهانم توئے ...چناڹ دورت مےگردم !ڪہ‌ هیچڪَس بہ ایڹ زیبائے ، ج...

دلبرم دیوانه وار

دیوانه وار دوست دارم N

دیوانه وار میپرستممم😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط