حواست هست...

حواست هست...
به هر دری که می زنم...
دوستت دارم...
دیدگاه ها (۱)

گرچه افروختم و سوختم و دود شدمشِکوِه از دست تو هرگز به زبانم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط