چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است
چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است
درست مثل همین باران…که بی سوال
فقط می بارد…آرام …شمرده شمرده…فقط می بارد
چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است
درست مثل همین باران…که بی سوال
فقط می بارد…آرام …شمرده شمرده…فقط می بارد
چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است
- ۳.۵k
- ۱۴ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط