چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

درست مثل همین باران…که بی سوال

فقط می بارد…آرام …شمرده شمرده…فقط می بارد

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است
دیدگاه ها (۱)

ابری‌ ترین هوای منی و خودت نمی‌ دانیوقتی به تو فکر می‌ کنم  ...

تا وقتی که باران می بارد... ؛💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط