کجایی دلتنگتم...

کجایی دلتنگتم...
کجایی دیوونه..
کجا؟!....
دیدگاه ها (۳۲)

کاش...

هعی دنیا...ازت بیزارم خیلی خستم کردی...

هعی...

هعی... دیگه خسته شدم یا برو واسه همیشه یانگو خداحافظ...

بهار جااااااان کجایی عزیزم دلتنگتم 😭 💔

بهار جااااااان کجایی عزیزم بدجور دلتنگتم 😭😭😭💔💔💔💔

آقاجانم دلتنگتم دلم برای خنده هات تنگ شده کجایی ای آرامشم😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط