وقتے میخواے ازش عکس بگیرے
وقتے میخواے ازش عکس بگیرے
نگو "لبخند بزن"، بگو "دوستت دارم" و ببین لبخندش چقد قشنگتر میشه!
نگو "لبخند بزن"، بگو "دوستت دارم" و ببین لبخندش چقد قشنگتر میشه!
- ۳.۱k
- ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط