پارت نمی‌دانم چند سوسانارو

پارت نمی‌دانم چند سوسانارو
فردای اون روز - محل تمرین تیم ۷

**🍥:** (با خوشحالی می‌پره توی تمرینگاه) صبح بخیر! 🎉

**🍑:** (با چشمای ستاره‌ای می‌دوه سمت ساسکه) ساسکه کوووون! صبح بخیر! 😍

**💙:** (سرد نگاه می‌کنه) ...آره.

**🍑:** (نگاه می‌کنه به ناروتو که کنار ساسکه وایستاده) ناروتو چرا اینقدر به ساسکه چسبیدی؟ برو یه گوشه بشین!

**🍥:** (دست می‌کنه تو کمرش) من هرجا دوست دارم وایمیستم! باهات چیه؟!

**💙:** (دست می‌ذاره رو شونه ناروتو) ناروتو درسته. اذیتش نکن.

**🍑:** (شوکه) چی؟! ساسکه از ناروتو دفاع می‌کنه؟! 🤯

**🤍:** (آروم میاد جلو) ساسکه... من برات چای آوردم. (دست می‌کنه جلو)

**💙:** (نگاه می‌کنه) مرسی. ولی ناروتو برام آب آورده.

**🍥:** (با غرور) آره! آب! سالم‌تر از چایه! 😎

**🤍:** (چشماش گرد می‌شه) ...چی؟

**🍑:** (با عصبانیت) صبر کن... یعنی شما دو تا...؟

**💙:** (دست ناروتو رو می‌گیره) آره. ما با همیم.

**🍑:** (داد می‌زنه) نه نه نه! باور نمی‌کنم! ساسکه! تو آلفایی! چرا با یه امگا مثل ناروتو؟!

**🍥:** (اخم می‌کنه) امگا که چی شد؟! امگا که بد نیست!

**💙:** (سرد) ساکورا. بهش توهین نکن.

**🤍:** (با چشمای اشکی) ولی من... من سالها منتظر تو بودم ساسکه...

**💙:** (با تعجب) منتظر من؟ من که باهات حرف نزدم هیچوقت.

**🤍:** (گریه می‌کنه) ولی دوستت دارم! 🥺

**🍥:** (دست می‌کنه جلوش) هِی هِی! این شوهر منه! برو کنار! 😤

**💙:** (با تعجب به ناروتو نگاه می‌کنه) شوهر؟!

**🍥:** (به ساسکه چشمک می‌زنه) آره دیگه! الآن نه ولی بعداً! 😏

**💙:** (صورتش قرمز می‌شه) ...خفه شو.

**🍑:** (با عصبانیت) من می‌رم به اوبیتو سنسی🍊 می‌گم! این خلاف قوانینه! یه آلفا با یه امگا!

**🍥:** (می‌خنده) برو بگو! اوبیتو خودش واسه من و ساسکه دعا می‌خونه! 🤣

**🤍:** (با گریه می‌دوه بیرون) من نمی‌تونم اینو ببینم! 😭

**🍑:** (با عصبانیت به ناروتو نگاه می‌کنه) تو دزدیدی! ناروتو! ساسکه مال من بود!

**🍥:** (دستش رو می‌ذاره روی کمر) مال تو؟! ساسکه مال کسی نیست! خودش انتخاب کرده!

**💙:** (جدی) آره. خودم انتخاب کردم.

**🍑:** (می‌خواد بزنه ناروتو رو) توووو!

**💙:** (جلوی ناروتو می‌ایسته) دست بزنی بهش... باهات تا آخر عمر قهرم.

**🍑:** (خشک می‌زنه) ...چی؟ تو تهدیدم می‌کنی؟ برای این... این...

**🍥:** (با لبخند کرم‌ریزی) اومدم بگم چاقاله؟ 😜

**🍑:** (جیغ می‌زنه و می‌دوه بیرون) اااااااااه! اینو بهت نمی‌بخشم ناروتو! 🏃‍♀️💨

---

**بعد از تمرین - خونه ساسکه**

**💙:** (دستاش رو می‌ذاره رو کمر ناروتو) خیلی خوب بود امروز.

**🍥:** (با غرور) معلومه دیگه! من اوزوماکی ناروتو هستم!

**💙:** نه... منظورم اینه که جلوی من وایستادی. ازت دفاع کردم.

**🍥:** (می‌خنده) داداش! من از بچگی تنهایی از خودم دفاع کردم! به کی نیاز دارم؟!

**💙:** (نگاهش می‌کنه) به من.

**🍥:** (سکوت... صورتش قرمز می‌شه) ...خب... آره... به تو هم نیاز دارم... ولی کم کم! 🥴

**💙:** (لبخند می‌زنه) می‌دونم.

---

**هفته بعد - بازار دهکده**

**🍑:** (به هیناتا) دیدی چقدر گستاخه؟! اومده ساسکه رو از ما گرفته!

**🤍:** (با چشمای قرمز) آره... من نتونستم کاری کنم...

**🍑: (با نقشه شیطانی) باید یه کاری کنیم... باید بهش بفهمونیم که ساسکه مال اون نیست!

🤍:ولی چیکار می‌تونیم بکنیم؟

🍑:(چشمک می‌زنه) من می‌دونم چیکار کنم...
*
دیدگاه ها (۵)

ممنون از حمایت هاتون بچه ها ۲۰۳ تایی شدنمون مبارک

پارت ۶ فن فیک سوسانارو روز بعد - جلوی خانه ناروتو🍑:(با کلی آ...

پارت۴🍥:ساسکه! ناهار رو آوردم! بیا بخوریم!💙: (نشست کنارش) نار...

پارت ۳(ببخشید کوتاه هست ولی سعی می کنم پارت های بعد رو زیاد ...

فن فیک سوسانارو پارت۱اویل به دنیا اومدن ناروتو و ساسکه بود ن...

فن فیک سوسانارو پارت۱اویل به دنیا اومدن ناروتو و ساسکه بود ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط