بهم گفت با مادر ی جمله بساز

بهم گفت با مادر ی جمله بساز
گفتم من با مادر جمله نمیسازم دنیامو میسازم
فداتم مامانی :-:-*
دیدگاه ها (۱)

به.به صبحونه اتشی

از این صبحونه ها دوس

صبحونه :-!

پیشاپیش شب یلداتون مبارک

بچه ها به چت جی پیتی گرنی رو دادم اینو برام ساخت

ولی رایا گناه داشت...جمله ی رایا درباره ی مماری همیشه تو ذهن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط