نمیگم وایسا . .

نمیگم وایسا . .
نمیگم مال من شو . .
فقط جواب یہ سوالمو بده بعد برو . .
اون روزاے اول گوشیت دست کے بود ؟
آخہ خیلے قشنگ مے نوشت . .
برو گوشیتو بده بہ همون آدم . .
همون کہ خیلے نگرانم بود . .
همون کہ خیلے دوسم داشت . .
همون کہ با مهربونیش منو عاشق خودش کرد . .
همون کہ نمیذاشت گریہ کنم . .
همون کہ واسش مهم بود "بودنم" . .
من . .
فقط اونو میخوام . .
تو . .
تویے کہ اشکام واست مهم نیس . .
تویے کہ شکوندن دلم واست تفریح شده . .
تو . .
بُــــــــرو . .
ولے بدون زمین گرده . .
یہ روز . .
دیدگاه ها (۵)

ﺗﻨﻬﺎ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ، ﺩﺭ ﺑﻨﺪ ﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺘﯽ .............ﺩﻟﺖ ﻧﻤﯽ ﻟﺮﺯﺩ ﮐﻪ ...

اسپاگتی با کوفته قلقلی پنیری مواد لازم برای۴ نفر روغن زیتون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط