عشق مشترک....
عشق مشترک....
توی ژاپن: جوان اولی از عشق جوان دومی،نسبت به دختر محبوبش متاثر میشه،و خودکشی میکنه و جوان دومی هم از مرگ هم نوع خودش اونقدر اندوهگین میشه که خودکشی میکنه بعدش برای دختر ژاپنی هم چاره ای جز خودکشی نیست!!
توی اسپانیا:پسر اولی توی دویل،پسر دومی رو از پا در میاره،و با دختر محبوبش به آمریکای جنوبی فرار میکنن!!
توی انگلستان:دو تا عاشق با کمال خونسردی حل قضیه رو به یه شرط بندی توی مسابقه اسب سواری موکول میکنن،اسب هر کدوم برنده شد،معشوق مال اون میشه!!
توی فرانسه:خیلی کم کار بجاهای باریک میکشه،دو تا پسر با همدیگه توافق میکنن که خانم مدتی مال اولی و مدتی مال دومی باشه!!
توی قفقاز:جوانی اولی دختر محبوب رو بر میداره و فرار میکنه،دومی هم دختر رو از چنگ اولی میدزده و پا به فرار میزاره،باز اولی همین کارو میکنه،و این ماجرا دایما تکرار میشه!!
توی آفریقا: قضیه خیلی سادست،و جای اختلاف نیست،دوتا پسر دختری رو که میخوان عقد میکنن،و علاوه بر اون،بیست تا زن دیگه هم میگیرن!!
توی مکزیک:کار به زد و خورد خونینی میکشه،و یکی از طرفین کشته میشه،ولی بعدش اون که رقیبش رو کشته از دختر مورد نظر دلسرد میشه و دخترک بی شوهر میمونه!!
توی ایران: فقط پول موضوع رو حل میکنه،پدر و مادر دختر میشینن با هم مشورت میکنن،و خواستگاری که پولدارتره و گردن کلفت تره رو انتخاب میکنن،عاشق شکست خورده اگه توی عشقش جدی باشه،یا باید خودشو بکشه یا رقیب رو از میدون بدر کنه یا افسرگی می گیره..!!
توی ژاپن: جوان اولی از عشق جوان دومی،نسبت به دختر محبوبش متاثر میشه،و خودکشی میکنه و جوان دومی هم از مرگ هم نوع خودش اونقدر اندوهگین میشه که خودکشی میکنه بعدش برای دختر ژاپنی هم چاره ای جز خودکشی نیست!!
توی اسپانیا:پسر اولی توی دویل،پسر دومی رو از پا در میاره،و با دختر محبوبش به آمریکای جنوبی فرار میکنن!!
توی انگلستان:دو تا عاشق با کمال خونسردی حل قضیه رو به یه شرط بندی توی مسابقه اسب سواری موکول میکنن،اسب هر کدوم برنده شد،معشوق مال اون میشه!!
توی فرانسه:خیلی کم کار بجاهای باریک میکشه،دو تا پسر با همدیگه توافق میکنن که خانم مدتی مال اولی و مدتی مال دومی باشه!!
توی قفقاز:جوانی اولی دختر محبوب رو بر میداره و فرار میکنه،دومی هم دختر رو از چنگ اولی میدزده و پا به فرار میزاره،باز اولی همین کارو میکنه،و این ماجرا دایما تکرار میشه!!
توی آفریقا: قضیه خیلی سادست،و جای اختلاف نیست،دوتا پسر دختری رو که میخوان عقد میکنن،و علاوه بر اون،بیست تا زن دیگه هم میگیرن!!
توی مکزیک:کار به زد و خورد خونینی میکشه،و یکی از طرفین کشته میشه،ولی بعدش اون که رقیبش رو کشته از دختر مورد نظر دلسرد میشه و دخترک بی شوهر میمونه!!
توی ایران: فقط پول موضوع رو حل میکنه،پدر و مادر دختر میشینن با هم مشورت میکنن،و خواستگاری که پولدارتره و گردن کلفت تره رو انتخاب میکنن،عاشق شکست خورده اگه توی عشقش جدی باشه،یا باید خودشو بکشه یا رقیب رو از میدون بدر کنه یا افسرگی می گیره..!!
- ۱۱.۷k
- ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط