نامه فوق العاده احساسی بچه ای که اسکیتش را گم کرده و خوان

نامه فوق العاده احساسی بچه ای که اسکیتش را گم کرده و خواندنش به گریه می اندازدتان!
دیدگاه ها (۶)

احتمالا تب این بچه زیاد بوده، باباش هم سر کار بوده، مادرش هم...

روبوسی 3 نفره به شیوه فلامینگوها!

اگر دانشگاه علوم زندگی و درس معشوقه شناسی داشتیم، سوالات امت...

گلی گم کرده ام می جویم او را....#شهید_جمهور

همان یار گم گشته گشته پشیمان کفش سه خط بچه ای ده🚶

بچه ها ببخشید یه دو روز نیستم😔 فردا و پس فردا رو می گم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط