دردناک ترین بخش ماجرا اینجا بود
دردناک ترین بخش ماجرا اینجا بود
که ما تا بلندترین پرتگاه ها رفتیم و کسی نگرانمان نشد..
شاید آنقدر گفتیم خوبیم که باور کردند..
#نرگس_صرافیان
که ما تا بلندترین پرتگاه ها رفتیم و کسی نگرانمان نشد..
شاید آنقدر گفتیم خوبیم که باور کردند..
#نرگس_صرافیان
- ۶.۵k
- ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط