دو ساله کُریاشون رسیده به اینجا که "تعویق" قهرمانیمون تو
دو ساله کُریاشون رسیده به اینجا که "تعویق" قهرمانیمون تو لیگ و بهم خوردن احتمال بازیمون با رئالو مسخره میکنن=))
تو تک تک حرکاتشون "من یک لوزر هستم" نهفتهس قشنگ
تو تک تک حرکاتشون "من یک لوزر هستم" نهفتهس قشنگ
- ۸۷۶
- ۳۰ آذر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط