چی بگم؟ زبانم از این ویژوال قاصره!!

چی بگم؟ زبانم از این ویژوال قاصره!!
دیدگاه ها (۱)

اوه سهون = کسی که آدم و به سجده در میاره!!^^

عده ای فن نما: چن باید از گروه برهچن: به هرحال که اهنگ جدیدم...

🎻 🎶 💞 💞 #kai

Do your thang do your thang with me now

عامم زبانم قاصره 😔

شما کپشن بزنید، من زبانم قاصره

از زیبایی جیمین زبانم قاصره🤐🛐(سوند چک روز اول لاس وگاس )لایک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط