چطوره؟!

چطوره؟!
میخوام امروز بندازم دستم برم مدرسه خخخ
دیدگاه ها (۳)

یادش بخیر مال چهارم خودمه هخخ

کمهههههه:-( :-( :-( :-( :-(

مدرسه تموم شد بعد من تازه میخوام برم کتابخونه😂😂

واقعا حق

تیام :: میخوام برم با اولین درآمدی که بعد سالها رسید به دستم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط