هـر کیی نگهـ چـلاقهـ ): مـن گـونیم #سورمه ایهــ😂

هـر کیی نگهـ چـلاقهـ ): مـن گـونیم #سورمه ایهــ😂
دیدگاه ها (۸)

#wall

-بعضی وقتا دیگه نباید کنار اومد.باید کنار کشید!=]

زهــرا عشقهـ😂

والــــا):

🎐 هـر کسـی را بـهر کـاری ساخـتند؛ کـار مـن، دیـوانـه‌ی او بـ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط