و شدم..

و شدم..
دیدگاه ها (۳)

من واست مردی کردمحالا رفیقات دنبال من میگردن!😐

انقد ک نخندیدمخندیدن یادم رفتح!😄

دخترکـ۱۰ـهشتاد..@Heniya

رفیقام بم میگن بد رد دادی همه بم میگن تخس دهه هشتادیـ😏

هعیییییESFP شدم اونم چه ایسفپی ESFP_a شدم💛

خوشحال شدم باهاتون آشنا شدم و خدانگهدار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط