ای خودااا😂
ای خودااا😂
راستتتی میخوام یکم از نسخه اولیه مای هیرو فعالیت کنم
اخه ورژن اولیه دکو کاچان هر دوشون خیلی کیوتن😂😂😂
راستی میدونستید چرا این نسخه منسوخ شد....... راستشو بخواید حتی اگه عکساشم ببینید میبینید که نسخه اولیه دکو و باکوگو چقدر باهم نزدیکن راستش نویسنده میخواسته که بی الش کنه ولی بهش مجوز ندادن برای همین کلا بیخیالش شده و بری همین حالت انمی طورش کرده و اوراراکا رو هم با دکو صمیمی ترش کرده... 😑..... هااااا.... فشار چیه 😩😑😑.. فشار نمی خورم😩😩😩🤬🤬🤬🤬
راستتتی میخوام یکم از نسخه اولیه مای هیرو فعالیت کنم
اخه ورژن اولیه دکو کاچان هر دوشون خیلی کیوتن😂😂😂
راستی میدونستید چرا این نسخه منسوخ شد....... راستشو بخواید حتی اگه عکساشم ببینید میبینید که نسخه اولیه دکو و باکوگو چقدر باهم نزدیکن راستش نویسنده میخواسته که بی الش کنه ولی بهش مجوز ندادن برای همین کلا بیخیالش شده و بری همین حالت انمی طورش کرده و اوراراکا رو هم با دکو صمیمی ترش کرده... 😑..... هااااا.... فشار چیه 😩😑😑.. فشار نمی خورم😩😩😩🤬🤬🤬🤬
- ۳۷۰
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط