گاهی شروع کردن و نوشتن سخت می شه دقیقا مثل حرف زدن... مثل
گاهی شروع کردن و نوشتن سخت می شه دقیقا مثل حرف زدن... مثل گریستن... مثل خندیدن...
درد که بزرگ شد در لباس فریاد نمیگنجد، فقط باید سکوت کرد !
بغض وقتی "بزرگ شد" نمیشکند ، فقط "نفست را میبرد"
فاصله وقتی زیاد شد دلت دیگر تنگ نمیشود، فقط "میشکند".
عاشقانه هایت وقتی اوج میگیرد"کسی باور نمیکند"
فقط برای مردم جالب است....
بعضی ها میخندند و میگذرند
وبعضی ها "سادگیت " را "پسند " میکنند!
این روزها نه دستم به نوشتن می رود
نه دلم به حرف زدن ..
درد که بزرگ شد در لباس فریاد نمیگنجد، فقط باید سکوت کرد !
بغض وقتی "بزرگ شد" نمیشکند ، فقط "نفست را میبرد"
فاصله وقتی زیاد شد دلت دیگر تنگ نمیشود، فقط "میشکند".
عاشقانه هایت وقتی اوج میگیرد"کسی باور نمیکند"
فقط برای مردم جالب است....
بعضی ها میخندند و میگذرند
وبعضی ها "سادگیت " را "پسند " میکنند!
این روزها نه دستم به نوشتن می رود
نه دلم به حرف زدن ..
- ۱.۳k
- ۲۸ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط