سال ها باش و بدین عیش بناز،
سال ها باش و بدین عیش بناز،
تو و مردار، تو و عمر دراز،
گر در اوج فلکم باید مُرد،
عمر در گند به سر نتوان برد!
تو و مردار، تو و عمر دراز،
گر در اوج فلکم باید مُرد،
عمر در گند به سر نتوان برد!
- ۲.۱k
- ۲۱ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط