خدای من عاشق بشی بعد شکست بخوری چقدر بده

خدای من عاشق بشی بعد شکست بخوری چقدر بده
دیدگاه ها (۱۴)

کدوم ۱؛۲؛۳

دوست خوبم بادنیا عوضش نمیکم

همه نظر بدین ناراحت نمیشم

عشق عاشقی بهترین معنی جهان هست که اگر شگس عشقی هم بخوری بد ت...

عجیب ولی واقعی...

عاشق اون چند کلمه آخرش شدم ...عاشق بشی باید سرد بریده شه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط