صاحب این چشما بهم گفت من از چشمام بدم میاد ولی نمیدنه که

صاحب این چشما بهم گفت من از چشمام بدم میاد ولی نمیدنه که در چشمانش غرق سیاهیش شدم 🤌😔
دیدگاه ها (۰)

بله چشمای زشت ادمینتون هعی الان یک عده میخوان بگن چقدر زشت ...

بچهااااا چشماش سیبزززززززز خدااااا

خالمممم هااااا

در سیاهیش غرق شدم ....:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط