جدیدا رفتم تو کار شکار این دوبنده ی خدا-

جدیدا رفتم تو کار شکار این دوبنده ی خدا-
اس‌ اول بازنشرشون-
اس دوم کامنت-
اس سوم لایک-
اهم-
دیدگاه ها (۹)

و آبی مایل به درد چشمانت را من میشناختم.

فرزندانم-از نظرم دیگه کلا نیاین دور و بر پیج من-✨✨

شکار طلایی-

من آبی رو دوست دارم به خاطر مویچیرو:>

تو رو خدا این پسر خوشتیپ نیست لطفا حمایت کنید لایک و کامنت 🇰...

بهترین هدیه ی پیش خدا تو بودی رفیق 🫂💕#سریال #خواهران_برادران...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط