بسم رب المهدی ارواحنا له الفدا
بسم رب المهدی ارواحنا له الفدا
فکر میکنی بتونی روزی یک ربع ساعت به نیت همراهی با امام زمان عج برای خواندن کتاب آسمانی مان وقت بگذاری؟،طرح 120 روز انس با قرآن تا میلاد مهدی موعود(عج) نذر مهدی موعود (عج)،طرح بدین نحو است که از 120روز مانده به نیمه شعبان هریک از اعضا هر روز یک حزب از قرآن کریم را می خواند و روز بعد حزب بعد و همینطور تا 120روز بعد
در این مدت علاوه بر اینکه در هر روز چندین ختم گروهی انجام میشود خود شخص هم بعد از 120روز یک بار قرآن کریم را ختم می کند و روز آخر همان روز نیمه شعبان است
یک انس 120روزه با قرآن آن هم به نیت تعجیل در ظهور
امسال این طرح از یکشنبه 4 بهمن ماه شروع میشه و 120 روز بعدش در نیمه شعبان به پایان میرسه
خواندنش یک حزب حدودا یک ربع ساعت وقت میگیره و مطمئنا همه ما میتونیم در بیست وچهار ساعت پانزده دقیقه برای خواندن همراه با تامل کتاب آسمانی مان وقت بگذاریم
خود من هم اولین بار با شرکت در همین طرح بود که موفق به ختم قرآن همراه با تامل بیشتر شدم
در صورت تمایل به شرکت در این طرح به آی دی زیر ایمیل بزنید و آمادگی خود را برای شرکت در طرح اعلام کنید تا حزب مربوط به شما برای شروع طرح و جدول حزبها خدمتتان ارسال شود
Nazreabasaleh@gmail.com
حتما در قسمت ایمیلتون بنویسید شرکت در طرح انس با قرآن برای یک نفر(اگر برای تعدادی از افراد خانواده یا آشنا این ثبت نام می کنید به جای یک،تعداد را قید بفرمایید)
مهلت ثبت نام تا چهارم بهمن ماه و بعد فقط تا هنگام تکمیل آخرین دور ختم قرآن
فکر می کنید چند نفر بااطلاع رسانی شما به این طرح قرآنی نذر امام زمان عج بپیوندند؟
التماس دعای فرج
به امید ظهور
@onsbaqoran
فکر میکنی بتونی روزی یک ربع ساعت به نیت همراهی با امام زمان عج برای خواندن کتاب آسمانی مان وقت بگذاری؟،طرح 120 روز انس با قرآن تا میلاد مهدی موعود(عج) نذر مهدی موعود (عج)،طرح بدین نحو است که از 120روز مانده به نیمه شعبان هریک از اعضا هر روز یک حزب از قرآن کریم را می خواند و روز بعد حزب بعد و همینطور تا 120روز بعد
در این مدت علاوه بر اینکه در هر روز چندین ختم گروهی انجام میشود خود شخص هم بعد از 120روز یک بار قرآن کریم را ختم می کند و روز آخر همان روز نیمه شعبان است
یک انس 120روزه با قرآن آن هم به نیت تعجیل در ظهور
امسال این طرح از یکشنبه 4 بهمن ماه شروع میشه و 120 روز بعدش در نیمه شعبان به پایان میرسه
خواندنش یک حزب حدودا یک ربع ساعت وقت میگیره و مطمئنا همه ما میتونیم در بیست وچهار ساعت پانزده دقیقه برای خواندن همراه با تامل کتاب آسمانی مان وقت بگذاریم
خود من هم اولین بار با شرکت در همین طرح بود که موفق به ختم قرآن همراه با تامل بیشتر شدم
در صورت تمایل به شرکت در این طرح به آی دی زیر ایمیل بزنید و آمادگی خود را برای شرکت در طرح اعلام کنید تا حزب مربوط به شما برای شروع طرح و جدول حزبها خدمتتان ارسال شود
Nazreabasaleh@gmail.com
حتما در قسمت ایمیلتون بنویسید شرکت در طرح انس با قرآن برای یک نفر(اگر برای تعدادی از افراد خانواده یا آشنا این ثبت نام می کنید به جای یک،تعداد را قید بفرمایید)
مهلت ثبت نام تا چهارم بهمن ماه و بعد فقط تا هنگام تکمیل آخرین دور ختم قرآن
فکر می کنید چند نفر بااطلاع رسانی شما به این طرح قرآنی نذر امام زمان عج بپیوندند؟
التماس دعای فرج
به امید ظهور
@onsbaqoran
- ۲.۱k
- ۲۸ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط