بچه ها این پیکان بود! نماد پیشرفت و صنعت ایران بود! پیکان
بچه ها این پیکان بود! نماد پیشرفت و صنعت ایران بود! پیکان یه ماشین نبود یه فرهنگ بود، معرفت ولاله زار و کوچه ملی؛ خیلی از پدر مادرهای ما با پیکان خاطره دارن عاشق شدن و سفر رفتن ...
آروم میرفت اما رفیقش سالم میرسوند، هنوزم به رفقاش عشق داره، تنها آپشنش «دلخوشی »بود، رفت و با خودش برد !💔
آروم میرفت اما رفیقش سالم میرسوند، هنوزم به رفقاش عشق داره، تنها آپشنش «دلخوشی »بود، رفت و با خودش برد !💔
- ۴۰۶
- ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط