عـــــــآیــــدا

عـــــــآیــــدا

#Ayda
دیدگاه ها (۱۳)

در درونش غوغا بود اما چه چهره ی ارامی داشت:)

#هَمیشہ بودم تَنهـا#غَلتــ زَدم لا دَردا:|✋

یِـہ دُخْتَرِ تُـخْـښ ڪِہ لِـنْگِـہ نَدْآرِہ✋☺ خُـبّ بِـہ ...

نزار عیدیاتو ازتـ بگیرنـ‌‌گلِـ منـــ:))))

یادگاری :)🫶🏻🤍 خدا زده از چشم هم اصکی میری بدبخت؟ 😂.......#یا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط